6/24/2012


Június 10. (telefon bejegyzés)
Kicsit válságba kerültem a bloggal kapcsolatban, mert valahogy nem tudom, hogy tudnám a tervet kisebb alpontokra lebontani. Őszintén szólva mostanában időm sincs arra, hogy nagyon átgondoljam a dolgokat, annyira leköt a munka. Nagyon rajta vagyok, örülök, hogy újra rendszeresen pénzt keresek, és az sem érdekel, ha többet dolgozom, mint amennyi normális lenne. Persze ismerem magam, és tudom, hogy hamarosan besokallok majd, és elkezdek nyavalyogni, hogy semmire sincs időm, stb. Na ezt szeretném minél előbb megakadályozni... mihelyt megjön a fizum, megajándékozom magam valamivel, talán egy új táskával vagy cipővel.
Aztán talán már ezen a hétvégén elkezdek újra futni, és jövő héttől kezdem az edzéstervet. Kicsit a táplálkozásunkat is fel kellene dobni...Szóval van dolgom...
De ami a legfontosabb:fel kell hagynom azzal, hogy elkezdek elégedetlenkedni mihelyt valami nem úgy alakul, ahogy elterveztem, hisz tulajdonképpen legtöbb dolog nem úgy alakul, ahogy tervezzük, és így hamarosan egy nagyon boldogtalan ember válik belőlem...Sajnos múlt héten megint elfelejtettem, hogy tulajdonképpen milyen jó nekem, és belehergeltem magam egy teljesen felesleges és értelmetlen gondolatba, és igazságtalanul szemrehányást tettem egy embernek, aki csak jót tett velem a napokban, csak nem feltétlenül olyan formában, ahogy én azt elképzeltem...

No comments:

Post a Comment