6/24/2012

Ma sikerült 10 km-t lefutni, ami elegendő motivációt ad ahhoz, hogy végre rendesen nekiálljak edzeni az októberi Budapest maratonra. Még van 3,5 hónapom. Heti 3 futás + a szokásos biciklizés és júliustól mindenképp veszek fitness bérletet, szóval heti 1 jógát is be tudok iktatni, plusz szauna végre. Imádom a szaunát.
Most nagyon ráálltam a testem rendbetételére. Abszolút azon a véleménye vagyok, hogy a boldogság vagy akár nevezzük csak elégedettségnek alapja, hogy a testünkben jól érezzük magunkat. Én az utóbbi időben nem éreztem jól magam benne: tiszta pattanás volt az arcbőröm (ami amúgy viszonylag száraz), elkezdett nőni a fenekem és a hasam, a combomon megjelentek a narancsbőr jelei, a körmöm mindig is gyenge volt...ergo minden jel arra mutat, hogy itt az ideje összeszedni magam.
Nem értem, hogy sok nő miért nem veszi észre, hogy pl. a problémás pattanásos arcbőrre nem a full coverage alapozó a megoldás, hanem  talán oda kellene figyelni a helyes táplálkozásra vagy a munkahelyi stresszt kellene megtanulni kezelni. Vagy ha valakinek vízhiányos a bőre pedig alapvetően nem száraz, akkor több folyadékot kell inni. És a sor nagyon hosszú. Természetesen fontos a mindennapi "tűzoltás", de a cél mindig a probléma gyökereinek a feltárása kell hogy legyen. Oda kell figyelnünk a testünk jelzéseire.
Szóval én nem akarok ezek közé a nők közé tartozni. És nem is fogok.



No comments:

Post a Comment