8/01/2012

an active day-off

A vasárnap  úgy alakult, hogy nem sikerült a heti hosszú futást beiktatnom, ezért úgy döntöttem, hogy a hétfő még az előző héthez fog tartozni, és a héten a hétfőivel együtt megpróbálok 4-szer futni.
Úgy volt, hogy hétfőn szabad vagyok, tehát lesz időm akár a betervezett 24-25 km-re is, de végül mégis dolgoztam déltől. Mivel állómunkát végzek, nem szerencsés úgy odamenni, hogy már eleve total kész van a testem, pont ezért cask 15 km-t futottam. Persze az sem kevés, de nagyon jól birtam a napot, tényleg. És ma (kedd) sem volt különösebb izomlázam, amin őszintén meglepődtem. Ezen felbuzdulva ma délután is elindultam a heti hivatalosan első edzésemre, de bárcsak ne tettem volna…
Egyrészt fáradt voltam, másrészt nem hagytam magamnak elég időt az uzsonna megemésztésére, és - hogy úgy mondjam - végig éreztem a kaját a beleimben. Ez elég guszta, de egyszerűen így volt. Szóval alig 5 km-t sikerült teljesítenem a betervezett 8-9 helyett.
Amit az esetből tanultam: a) mindig tartok egy pihenőnapot, b) maradok a reggeli, délelőtti futásnál (amikor még a gyomor viszonylag üres, és nagyon gyors az anyagcsere), vagy min. 3 órát várok az utolsó étkezés után, és cask utána indulok neki.

Ma voltam a törökpiacon, ami minden héten kedden és pénteken van itt Berlinben. (http://www.tuerkenmarkt.de/) Nagyon szeretek odajárni, mert egyrészt nagyon olcsó, másrészt mindenféle zöldség, gyümölcs van, amit csak akarok. Azon kívül lehet frissen préselt leveket (gránátalma, narancs, ananász, stb. akár keverve is őket), tipikus török és görög (!) ételeket (nyersen és készen is), bio és nem bio pékárut, sütiket is venni, valamint magvakat, olivát, zöldségpástétomokat. De még méterárut és rövidárut is talál ott az ember.
Ma pedig felfedeztem, hogy van  egy bio zöldséges stand is.
Mindig olyan megpakolva megyek haza a piacról, hogy szegény cangám alig bír hazavonszolni. A mai vásárlás kicsit különbözött a többitől. Holnap elmesélem, hogy pontosan miben is…. 






No comments:

Post a Comment