8/26/2012

Change your habits


Vessetek meg, de én egészen tegnapelőttig nem tudtam, ki az a Seth Godin.…(egy amerikai vállalkozó, könyvszerző és public speaker, valamint nem mellesleg az ő blogja a legolvasottabb blog , az egy személy által szerkesztett kategóriában )Ha ti eddig is tudtátok, akkor valószínűleg nagyobb prók vagytok az üzleti világban , mint én.  Ami egyébként nem nagy teljesítmény, mert nálam ez határozottan gyenge pont.  De mint minden, ez is tanulható. És ettől az embertől aztán van mit tanulni…Zseniális!!

Amiről a minap a http://sethgodin.typepad.com/ -on olvastam, valószínűleg azért fogott meg annyira, mert épp aktuálisan ezen „dolgozom”. Arról szól az egyébként nagyon rövid blogposzt (Crash diets and good habits), hogy miért nem működnek a villám diéták és a rövidtávú üzleti turbótervek (ez a szó nem létezik, de gondolom, mindenki érti, mire gondolokJ.) Szóval azért nem működnek, „because they don’t change habits”, azaz nem a szokásainkat változtatják meg. 

Valóban nem ismerek olyan embert, aki turbó diétával lefogyott, aztán pár hónapnál tovább meg tudta tartani az alakját. Olyat sem ismerek, aki egy hónapos intenzív vizsgafelkészítő után letett egy nyelvvizsgát, és még 1 évvel később is sikerült volna neki.

Biztos vagyok benne, hogy az igazi, hosszú távú sikerért, tudásért meg kell dolgozni, és csak az így megszerzett értékek biztosítják majd az elégedettséget; minden téren. Még a szerelemért is meg kell dolgozni. Nem hiszek a „beleülős” kapcsolatok sikerében.

Whatever your plan may be, keep working on it and change your habits if it is necessary! ;-)

No comments:

Post a Comment