8/27/2012


Magam sem hiszem el, hogy a múlt heti motivációvesztett állapot után ma reggel sikerült kb. 30 km-t lefutnom. A Nike sportpántom (http://store.nike.com/de/de_de/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-102001/pid-254689/pgid-24691) ugyan 31,3 km-t mutatott, de biztosan fölémért, mert 3 óra 10 perc alatt az én tempómmal - ami nem olyan lassú, de azért annyira nem is gyors - nem reális. De az a lényeg, hogy 7 km-rel többet futottam egy huzamban, mint életem során bármikor. Hol van már az a félmaraton… ? J

Nagyon rákészültem mind lelkileg mind fizikailag a távra. Reggel megittam egy banán-eper turmixot és megittam fél liter izotóniás italt (a DM-ben lehet kapni por formában, Sportness Iso Drink a neve, vérnarancs ízű, és egész finom), aztán úgy egy órával reggeli után elindultam. Végül kiderült, hogy egy kicsit túlhidratáltam, mert kb. fél órával indulás után annyira kellett pisilnem, hogy muszáj volt egy parkban elintézni a dolgot. Nem valami elegáns dolog a Mittében egy parkban beguggolni egy bokorba, de egyszerűen nem volt más megoldás, és azt hiszem, végül senki nem látott. (Bár azt csak a dolog elintézése után vettem észre, hogy valaki aludt egy közeli padon, de akkor már úgyis mindegy volt J

Na, ezután már sokkal jobban éreztem magam, és azt kell mondanom, hogy csodák csodája, végig egész jól bírtam. 15 km-nél megittam egy kis csomag szénhidrát zselét (fogalmam sincs mi lehet a hivatalos megnevezése, de ezt is pl. a DM-ben lehet kapni, és csomó fél ízben létezik. Valaki émelyítőnek találja az ízüket, de szerintem egész finomak.), és kb. fél liter citromos vizet vettem még magamhoz a táv során, amit a nagyon kis praktikus övemben cipeltem magammal.

Ami nagyon sok energiát adott, az az volt, hogy nem unatkoztam futás közben, mivel nem a köröket róttam a szokásos kis közeli parkomban, hanem tettem egy nagyobb kört a városban. Olyan helyeken is futottam, ahol még soha nem is jártam, mindig volt mit nézni. Csak úgy pörögtek a km-ek. (Ezt nagyon ajánlom mindenkinek, akit az tart vissza a hosszabb távoktól, hogy egyszerűen megunja a dolgot! )Szerencsére az idő is mellettem állt, nem volt túl meleg, de nem is fáztam. Hasonló időt kívánok október 7-re is Budapesten!!
Természetesen, annak ellenére, hogy jól ment a futás, eléggé megviselte a testemet a táv, és határozottam szükségem volt 2-3 óra regenerálódási időre, mire készen álltam bármi aktivitásra, ami az ülésnél és a zuhanyzásnál több energiát igényel. J

A következő héten kicsit lazábbra veszem, de vasárnapra már beneveztem egy futóversenyre. Kíváncsi vagyok mire vagyok képes 10 km-en, ha mindent beleadok. We’ll see. J

Segítőtársaim voltak:

Nike sportpántom, amire ráférne már egy újrakalibrálás. Minden futásomra elkísér.



Nike öv és flakontartó. Nagyon praktikus, nem lötyög, de csak a hosszabb távoknál érdemes cipelni.
Nike Lunarlon márkájú futócipőm. Január óta minden  alkalommal őt használom, és még mindig mintha új lenne. nagyon szeretem.

És hogy senki ne mondhassa, hogy egy Nike freak vagyok:

Adidas karpánt, amiben a telefonomat vagy az Ipod-omat cipelem. A zene nagyon fontos motiváló tényező.





No comments:

Post a Comment